جز از کل

مگر گداز کند شیشه ى شکسته درست!

جز از کل

مگر گداز کند شیشه ى شکسته درست!

جز از کل
آخرین نظرات

اندرباب دیر رس بودن اینجانب:]

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ب.ظ

خیلی وقت پیشها،احتمالا در دهه ی 60 معروف! یک عدد آدم ِاز زندگی بریده شبی خودش را از لوله های بهشت ثامن آویزان می کند و فاتحه مع الصلوات!

از قول باباحاجی از آن وقت به بعد درهای بهشت ثامن چندی پیش از اذان مغرب بسته می شود که کسی هوس خودکشی آن هم آنجا را نکند.

شلوغی بیش از اندازه ی این روزهای مشهد برای ما که خدادادی دیررس هستیم!(دیررس یعنی همیشه همه جا دیر می رسیم.نیشخند )مزید بر علت میشه و خیلی دیرس میشیم!

مثه کانگورو وسط جمعیت می دویدیم که بریم بهشت ثامن،ما یک باغ وحش پنهان در وجودمان داریم،زرافه هستیم در جمع دوستان ،شتر هستیم کماکان در همان جمع،کانگورو در خیلی جمع ها،جیرجیرک در مراسمات جشن و شادی و حیوانهای دیگری نیز هستیم که به علت ضیق وقت از بردن نام خوشگلشان دریغ می کنیم!از خود راضی

علی ای حال با هر مصیبتی به بهشت ثامن مذکور رفتیم و فاتحه ای برای شادی روح جناب باباحاجی قرائت کردیم و همچون انسانهایی خوش قول و خوش خلق به استقبال دوست جان رفتیم!لازم به ذکر است که نیم ساعت دوست جان معطل ما بود!

نماز خواندیم و حرف زدیم و شوکول خوردیم...خیلی هم خوش بگذشت به ما!

+جهنم تو همین دنیاس![از آهنگ تکیه بر باد با صدای محمد اصفهانی،شعر از روزبه بمانی]

نظرات (۳)

((:
پاسخ:
  • برده ولی آزاد
  • تقدیم شما از هرآنچه خوبیست بهترین مرکب برای راندن هوس ، واژه "عشق" است اینجا مردم همیشه از مردم صحبت می کنند ولی هیچ کس مردم نیست.
    با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترمانصافا وبلاگ زیبایی دارین.این رو جدی میگم...به فروشگاهای ما هم سر بزنیدادرس فروشگاهاhttp://yousaf.mizbanshop.com/http://amirali2.mizbanshop.com/http://se7en.tbuy.biz/http://yousaf.mihanstore.net/http://amirali.parsj.ir/http://amirali.1002shab.net/cat/view/51http://amirali.1002shab.net/http://yousaf.hojreh.ir/http://amirali.bitasell.ir/http://amirali.bitasell.ir/http://amirali.zanbilshop.net/http://yousaf.mihanstore.net/http://amirali.eshopfa.biz/http://yousaf.eslamshop.ir/http://amirali.elikanmarket.ir/http://amirali.novinstore.net/http://amirali.bermoda.biz/http://amirali.marketfa.biz/امیدوارم موفق باشین.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی