جز از کل

مگر گداز کند شیشه ى شکسته درست!

جز از کل

مگر گداز کند شیشه ى شکسته درست!

جز از کل
آخرین نظرات

عشق است مشهد :)

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۱۹ ب.ظ

بچه ها مُهرا رو رو هم میگذاشتن و واسه خودشون برج می ساختن،دختر کوچولوئه چندتا از طبقه های برج پسره رو برداشت و بدو بدو رفت سمت برج خودش...پسر تپلوئه خیلی خونسرد رفت پشت دختره و یکی محکم زد تو سرش و طبقه های مُهریشُ از برج دختره برداشت.پیش بینی می شد دختره بزنه زیر گریه ولی نزد...از جاش بلند شد رفت پشت پسر تپلوئه و خیلی محکم تر زد تو سرش...پسره مثه ابر بهار گریه می کرد!(این دختر باید الگوی بعضی دخترا باشه که روزی سه بار هر هشت ساعت یه بار شکست عشقی می خورن و آبغوره می گیرن!)

به ضرس قاطع عرض می کنم اگه ساکن شهری غیر مشهد بودم تا حالا هفت کفن پوسونده بودم.

+خدا جای حق نشسته بالام جان...غمت نباشه!

نظرات (۳)

منم عاشق آذربایجانم هستم :)

البته شهرهای شما هم عزیزن .. ولی برای آدمش! دل که دل باشه، قم و مشهد و نجف و کربلا میشه!

من نجف میخواد دلم :) زیارت پدر، زیارت پسران هم هست ..
پاسخ:
نجف نرفتم متاسفانه. 
آخه دلم نمیاد بگم"کوفتتون بشه" هردوتاتون! هم تو و هم شاهد! گنا دارین! آخه دوستتون دارم حالا ک خوش میگذره، ماروهم دعا بفرمایید
پاسخ:
خجالت نکشی یه وقت بگو! محتاجیم به دعا
عالییییی بود :))))) × منم اگه ساکن شهری غیر قم بودم :-"
پاسخ:
ماست ما دوتا اصلا ترش نیست!کور شه چشم حسود و بخیل و تنگ نظر.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی