جز از کل

مگر گداز کند شیشه ى شکسته درست!

جز از کل

مگر گداز کند شیشه ى شکسته درست!

جز از کل
آخرین نظرات

هیچ چیز مثل مرگ تازه نیست.

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

خونه ی ما یه جوری ـه که اگه سر و صدای همسایه طبقه پایین بالا باشه و گوش بچسبونی به دیوار یا کف،خصوصا تو اتاق من،صداهاشون رو می شنوی!

دیشب داشتم یه مقاله در مورد خودسوزی و قتل و روش افتراقش تو پزشکی قانونی می خوندم و عکس های جسدای پزشکی قانونی رو می دیدم که یه صدای ویز ویزی اومد،گوش چسبوندم به دیوار و فحش و ناسزاهای آقا نسبت به خانوم و خانواده ی خانوم رو شنیدم و خب بعد از یافتن منبع ویز ویز مشغول کار خودم شدم صرفا به خودم گفتم این آقا سکته نکنه این قدر عصبانی ـه،صبح آقا سکته کردن و فوت کردن. 

کاش آخرین فریم زندگی این آقا بهتر از اینا بود...آخرین فریم زندگی همه مون.

+درک نمی کنم آدمایی که بعد مرگ کسی میگن آدم خوبی بود، وقتی نبوده!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۲۲
  • ۵۲۲ نمایش
  • یاس رها

نظرات (۲)

وااای:(
اصن یه جوری شدم>.<
پاسخ:
به خود آییم انشالله. 
عجب! عجب!
:)
پاسخ:
عجب از اجل!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی