جز از کل

مگر گداز کند شیشه ى شکسته درست!

جز از کل

مگر گداز کند شیشه ى شکسته درست!

جز از کل
آخرین نظرات

عمدا یک قید ساده نیست!

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ب.ظ

اون وقتا که مادرجون بود و نذر داشت هیئتُ شربت زعفرون بده،از دسته های سینه زنی می ترسیدم!

حالاش هم می ترسم اما این ترس با اون ترس تومنی دو هزار تفاوتشه،اون وقت می ترسیدم که زنجیر و علم و غیره و ذلک بره تو چشم و چال نفر عقبی حالا اما ترسم یه جور دیگه است،می ترسم چون ضرب آهنگ فلز بر بدن لرزه درآره...می ترسم چون تو این چند سال زندگی یه جاهایی عمدا با خلق الله بد تا کردم...عمدا اصلا قید خوبی نیست،عمدا فاجعه ها توشه!

اینکه دلگیر بودن و کینه داشتن به درازا بکشه فاجعه است،کسی که لیوان آب پرُ خالی می بینه عینکش عینک خودش نیست،عینک خانم جون یا آقاجونش ــه که دزدکی زده چشماش!

حالا به ضرب آهنگ فلز روی پوست،گوم گوم پا و شرشر چشم هم اضافه کن...لرزه داره یا نداره این محشر؟!

+اگر دین نداریم لااقل آزاده باشیم!

++آقام...آقام...آقام...آقام.

_حال خوش...حال ِ خیلی خیلی خوش...هدیه ی کدوم منجی خداست؟!

نظرات (۵)

چقد قشنگ مینویسید ! دل اادم میلرزه...گوم گوم..
پاسخ:
ممنونم! دلتون خوب بلرزه همیشه...جایی که باید،حالی که شاید!
سلام یاس رها خانووم وبلاگت خیعلی عالیه آدرسشو از وبلاگ آبجیم پیدا کردم! موفق باشی
پاسخ:
سلام علیکم ممنونم.موید باشی!
سلام یاس رها خانووم وبلاگت خیعلی عالیه آدرسشو از وبلاگ آبجیم پیدا کردم! موفق باشی
  • فقط برای دیگران
  • سلام ممنون که نظر دادی من، تو، ما می نویسیم تا بی روح نمانیم
    اینو باید قبل تر بهت می‌گفتم. ولی گفتم نگفته نرم به هرحال.. تو استفاده از کنایه ها و اصطلاحات عالی عمل می‌کنی.. درثانی می‌خواستم بگم خیلی متنت رو می‌فهمم! خیلی : ) عیدت هم مبارک دوستم!
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون دوست گلم! عید شما هم مبارک:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی