جز از کل

مگر گداز کند شیشه ى شکسته درست!

جز از کل

مگر گداز کند شیشه ى شکسته درست!

جز از کل
آخرین نظرات

چقدر تاکسى گرووون ـه!

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ
براى عمل کردن به تئورىِ "به کلیه ى مشاغل احترام بذار" همیشه در برخورد با راننده تاکسى ها ضمن تشکر میگم"چقدر تقدیم کنم؟" و خب پاسخى که مى گیرم در ٩٥٪‏ موارد بیشتر از کرایه ى معمول ـه، فلذا با گفتن "شما مطمئنید این مسیر کرایه اش این قدره؟" یه سوزن و یه جوال دوز رو تواما به راننده مى زنم امید که راننده ى گرامى وقعى نهند. اکثر مواقع بار دوم مبلغ کمترى میگن ولى خب کاش بار اول کرایه ى درست رو بگن!!
شایان ذکره بعضى راننده ها هم هستن وقتى پول خرد کمترى دارى میگن "باباجون میخواى اینم پیش ت باشه!"
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۰۱
  • ۲۱۸ نمایش
  • یاس رها

نظرات (۲)

آره واقعا هر موقع گفتم : چقدر تقدیم کنم؟ مجبور شدم بیشتر کرایه بدم!
پاسخ:
درده واقعا که راننده تاکسی ها فکر کنن اینجوری خیلی زرنگند. 
من هیچ موقع با این کیلومتر شمار این تاکسی ها کنار نیومدم
یه بار یه مسیر میشه 1 کیلومتر، یه بار میشه 3 کیلومتر :|
پاسخ:
کارکرد پیچیده اى دارن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی